Kao vlasnik preduzeća Shopify, sigurno ste razmišljali o tome da u nekom trenutku proširite svoj doseg i o prodaji u inostranstvu. Na kraju krajeva, to će gotovo sigurno povećati vašu prodaju.
Zašto je toliko važno imati višejezične opcije?
Za početak morate podići profil i privući što više posetilaca. Zato je indeksiranje od strane Google -a i drugih pretraživača toliko važno – a mogućnost pretraživanja na više jezika ključna je ako idete širom sveta.
Ako želite da izvučete maksimum iz višejezičnosti, moraćete da sledite glavne tehničke preduslove. Nećete se pojaviti u rezultatima pretrage ako vaša internet trgovina nije na jeziku na kojem vaš potencijalni kupac traži…. To znači da vas neće moći pronaći!
Da li Shopify nudi višejezične opcije?
Iako Shopify ne nudi izvorno rešenje za višejezično poslovanje, postoje različita rešenja za dodavanje različitih jezika u vašu trgovinu.
Opcija 1: Kreiranje više trgovina
Lako je doći u iskušenje da jednostavno otvorite dodatne trgovine. Glavni problem je što je izuzetno teško održavati i upravljati – ne samo u smislu operativnih troškova i ažuriranja nekoliko web stranica novim proizvodima i promjenama, već i u smislu upravljanja zalihama.
To čak ne rešava pitanje kako ćete prevesti ovu novu web stranicu; moraćete da date prevode za sav materijal i sve proizvode na vašoj Shopify trgovini.
Opcija 2: Korišćenje višejezične Shopify teme
Što se tiče razvoja višejezične Shopify trgovine, uobičajena je pretpostavka da samo trebate da izaberete temu koja je prilagođena za više jezika i koja ima jezički izbornik. Ovo uopšte nije tačno. U početku se može činiti da je to pametna ideja, ali mnoge od ovih tema imaju ograničenu funkcionalnost, a neke vam jednostavno dozvoljavaju da prevedete sadržaj vaše trgovine, ali ne i blagajnu ili bilo koje sistemske poruke.
Takođe je uključena značajna količina ručnog rada. Moraćete da prevedete običan tekst, HTML i da budete posebno oprezni pri prevođenju bilo kog jezika za predloške u vašoj trgovini. Iako je upotreba višejezične Shopify teme zamisliva, manuelni nedostaci koje ona nosi mogu biti prilično nezgodni – ovo posebno važi za ljude koji su ranije izgradili trgovinu i sada moraju da promene teme.
Opcija 3: Korišćenje višejezične Shopify aplikacije
Upotreba programa za prevođenje na više jezika najjednostavniji je i najsveobuhvatniji pristup prevođenju vaše Shopifi trgovine. Nećete morati da kopirate svoju Shopify trgovinu, niti će vam biti potrebna višejezična tema.
Koristeći softver poput Weglota, možete lako dodati različite jezike u svoju trgovinu. Uz pomoć Weglota možete dodati stotine jezika u svoju trgovinu za nekoliko minuta. Ne samo da otkriva i trenutno prevodi celu vašu Shopify web stranicu već i upravlja višejezičnim SEO -om vaše novoprevedene trgovine.
To je to!
Da biste zaista zadovoljili očekivanja kupaca iz inostranstva i povećali svoju prodaju, morate razmisliti o izgradnji višejezičnih trgovina.
Leave A Comment