Verovatno već imate blog i profile na društvenim mrežama za svoju kompaniju. Stoga, koja je poruka ovog posta ako ne osećate potrebu za promenom vaše marketinške strategije?
Kako nam to točno pomaže?
Svi znaju da su blog i nalozi na društvenim mrežama ključne komponente uspostavljanja prisustva brenda na mreži. I kanali društvenih medija i blogovi su efikasni alati za marketinške stručnjake pri proceni i komunikaciji sa svojom ciljanom publikom.
Za početak, pridruživanje ova dva kanala ne samo da će vam pomoći da povećate promet na vašem veb sajtu, već će vam pomoći i da poboljšate ukupnu interakciju sa vašim blogovima, što bi moglo biti još značajnije. Pored toga, takva integracija će vam omogućiti da poboljšate kvalitet svog sadržaja.
Neke od prednosti uključuju:
- Direktan pristup donosiocima odluka
- odličan alat za povećanje vaše online prisutnosti i izgradnju vaše online reputacije
- poboljšana vidljivost i SEO (optimizacija pretraživača)
- mogućnost širenja u nove poslovne oblasti
- umrežavanje sa kolegama i klijentima širom sveta, i
- sposobnost da se iskoristi moć preporuke i usmene reči, pored ostalih prednosti.
Nalozi na društvenim mrežama treba da se koriste za više od pukog objavljivanja vašeg najnovijeg sadržaja; oni takođe treba da se koriste za komunikaciju sa vašom publikom. Nijedna analitika ili podaci ne mogu vam reći više o vašoj publici od same publike. Napravite Facebook ankete, povedite Tvitter razgovore ili postavite Instagram Stori ankete da biste saznali šta se vašoj publici najviše dopada u vašoj trenutnoj strategiji i kako bi želeli da se promeni.
To je takođe divan pristup generisanju ideja za sadržaj jer publiku možete direktno pitati koje vrste postova im se najviše dopadaju.
Širenje na novo tržište je jedna od najefikasnijih strategija za brzo povećanje baze potrošača. Širenje na globalnom nivou izlaže vas potpuno novoj demografiji, značajno povećavajući broj potencijalnih klijenata kojima možete nuditi svoje proizvode. Širenje u inostranstvo, sa druge strane, dolazi sa nizom dodatnih prepreka. Jezička barijera je najočiglednija prepreka, praćena kulturnom barijerom. Srećom, prevodilačke usluge mogu vam pomoći u efikasnom prevazilaženju ovih barijera, a mi u K&J Translations smo tu da vam pomognemo!
Leave A Comment