Broj on-line kupaca naglo raste. To je razlog zašto prodavači stvarno rade naporno kako bi bili zapaženi i time privukli nove kupce i povećali prodaju.

San svakog prodavača e-prodavnice je sve veća prodaja. Ali, šta ako ste već isprobali sve, i još uvek ne postižete željene rezultate? Možda ćete morati proveriti svoje strategije prodaje.

Koja strategija prodaje može doprineti povećanju prometa na vašoj veb stranici? Imamo nekoliko predloga za vas:

Učinite da vaša stranica bude aktivna

Život nam olakšavaju pametni telefoni. U stvari ljudi koriste mobilne telefone više od svojih računara za kupovinu preko interneta. Obzirom da je vaša veb stranica raspoloživa i transparentna na mobilnim uređajima, vaše usluge su raspoložive vašim kupcima praktički 24/7. Vaši kupci mogu pregledati vaše proizvode i usluge dok čekaju red za ručak, dok sede u javnom prevozu, ili čak u svom krevetu pre spavanja. Zar to nije fenomenalno? 

Ali, da biste to postigli, vaša veb stranica mora biti namenjena mobilnim uređajima, jasna i primerena kupcima. Proverite da li vaša veb stranica pravilno navodi kupce kako bi isti imali zadovoljavajuće iskustvo i rado vam se vraćali!

Sigurni smo da ste fantastična poslovna osoba, ali ako niste toliko spretni u optimizovanju veb stranica, nemojte dozvoliti da to spreči vaš uspeh na vebu i obratite se profesionalnom pružaocu usluga koji će vam pomoći u optimizovanju vaše veb stranice!

Koristite podršku za razgovor uživo

Mnogi korisnici ne kupuju proizvode jer imaju razne nedoumice ili pitanja koja je potrebno rešiti. U ovoj situaciji može se lako desiti da na kraju napuste vašu e-prodavnicu, a da ništa nisu kupili.

Zato je važno eliminisati njihove nedoumice i dati im pravo rešenje. Podrška za razgovor uživo može vam pomoći u tome. Možete razgovarati sa svojim kupcima u stvarnom vremenu i odgovarati na njihova pitanja o proizvodima. Ovo će proširiti njihovo iskustvo, osećati će se sigurniji u vezi njihovih nedoumica i lakše će naći ono što traže.

Koristite društvene mreže

Društvena mreža je jedan od najboljih načina za ostvarivanje kupaca širom sveta. Možete deliti neodoljive postove na Facebook-u i Instagram-u. Pošto ljudi smatraju primamljive vizualno privlačne stvari, jedan od načina za povećanje vaše prodaje je vizualno brendiranje.  

Pored postova, na platformama društvenih mreža možete objavljivati i oglase, što može direktno uticati na vašu prodaju. Dakle, usredsredite se na kreiranje armije sledbenika na različitim platformama društvenih mreža.

Prevod i optimizovanje (SEO) vaše veb stranice

Najbolji način da privučete više međunarodnih kupaca za svoje usluge je prevođenje vaše veb stranice na njihov jezik. Izaberite svoja željena tržišta i prepustite profesionalnim prevodiocima da se pobrinu za kvalitetan i lokalizovan prevod vaših proizvoda ili usluga. Kupci vole kad mogu pronaći ono što im treba na njihovom maternjem jeziku. Tako će verovatno redovno kupovati od vas, pa zašto ne biste probali?

Obavezno obratite pažnju na lokalizaciju, ključne reči i SEO optimizovanju, koji su odlučujući faktori za postizanje uspešne i značajno profitabilne veb stranice. Ukoliko vam treba dobar partner koji će vam pomoći u prevodilačkim uslugama, kontaktirajte nas i rado ćemo vam ponuditi naše profesionalne usluge!

Povećajte brzinu vaše veb stranice

Brzina vaše veb stranice direktno utiče na popularnost vaše e-prodavnice i na broj kupaca.

Sa mnogo on-line alata za merenje brzine vaše veb stranice, lako možete otkriti faktore koji usporavaju vašu veb stranicu. Alati će vam pružiti korisne uvide koje možete odmah ispraviti.

Povećajte prodaju vaših proizvoda koristeći up-selling strategiju

Navesti kupce na vašu veb stranicu je težak zadatak. Drugim rečima, bilo bi najbolje kada bi se  sav taj trud i isplatio. Konkretnije rečeno, govorimo o povećanju prodaje vaših proizvoda koristeći up-selling strategiju.

To je siguran način da povećate prodaju vaše e-prodavnice. Ovom strategijom možete uveriti ljude da kupe proizvod koji ih već zanima.

Na primer, ako kupac gleda haljine, možete preporučiti cipele ili torbu koja odgovara haljini. Dakle, obratite pažnju na to da uvek imate nekoliko preporuka za svaki proizvod. Koristite ovu strategiju na stranici proizvoda, tokom kupovine i nakon završetka iste.

Ovo je jednostavan način prodaje više proizvoda.

Zaključak

Pomoću ovih strategija sigurno možete povećati prodaju na vašoj e-prodavnici. Osim toga, obavezno se fokusirajte i na digitalni marketing. Pokušajte da optimizujete vašu veb stranicu za SEO da biste videli željene rezultate.

Imati lepu i dobro posećenu veb stranicu nije kratkoročan zadatak. Potrebni su konstantni rad i unapređenja. Morate biti u toku sa novom tehnologijom i marketinškim alatima. Ali svaka minuta koju investirate će se isplatiti. Bićete nagrađeni u rastućoj prodaji i plasmanu vaše veb stranice na Google-u. Pa zašto ne biste probali?