Digitalni turizam je nova vrsta turizma koja danas postaje veoma popularna. To je način pružanja digitalne podrške putniku kako tokom njegovog putovanja, tako i pre i posle istog. Obično se koristi za pomoć u preporukama putnicima, kao i za pružanje dodatnih funkcija.
Potrebno je 6 minuta za čitanje članka.
Digitalni turizam nije nimalo novi koncept, u stvari, mnogi ljudi su digitalni turisti a da toga nisu ni svesni. TripAdvisor, Booking, pa čak i Google Letovi, su veb stranice za digitalni turizam.
U suštini, digitalni turizam je tu da svetu omogući digitalni način za istraživanje i planiranje svojih aktivnosti, kao i poboljšanje svojeg iskustva. U današnje vreme više i nije moguće biti uspešan vlasnik turističkog preduzeća, a da niste prisutni na mreži.
Putnička tehnologija
Putnička tehnologija je samo još jedno ime za automatizaciju gostoprimstva. Odnosi se na primenu tehnologije za pružanje informacija i podrške industriji gostoljubivosti.
U ranoj fazi, putnička tehnologija se smatrala sinonimom za sistem rezervacija najpopularnijih avio-kompanija. Danas je to potpuno drugačija priča.
Takođe morate dobiti informacije o svom klijentu i primeniti ih na vaše internet prisustvo pod njegovim okriljem. U osnovi, to je jednostavno kolekcija sistema koji vam omogućavaju da upravljate i kontrolišete putovanja.
Kako se možete prilagoditi?
Bilo koji turistički posao mora biti spreman prilagoditi se novom digitalnom dobu, pa pogledajmo kako da i vi to učinite:
- Lokalizujte – Vaša veb lokacija mora biti dostupna na što većem broju jezika. Nisu svi upoznati sa engleskim jezikom, a vi želite da budete spremni i za ljude koji ga ne poznaju. Kada korisnici otvore stranicu i uvere se da nije dostupna na jeziku na kojem govore, očekujte da će samo preći na sledeću. Budite sigurni da ste lokalizovali i jezik i valutu.
- Budite privlačni – potrudite se da Vaša veb stranica probudi emocije kod nekoga tko je gleda, jer putovanja obično potiču baš od tih osećaja. Želite da Vaša veb stranica bude opuštajuća, a opet i uzbudljiva i privlačna. Ako uspete slediti ovaj teži pravac, suočit ćete se sa neusporedivim uspehom.
- Pazite na korisnički interfejs – sve što korisnici kliknu je vaš korisnički interfejs. Dve najvažnije komponente korisničkog interfejsa su glatki prelaz i intuitivni položaji za stvari. Vaša veb stranica treba pružiti putniku sve što mu je potrebno. To ide od mesta za noćenje, do popularnosti, neobičnih atrakcija koje mogu videti i restorana. U osnovi želite da na Vašoj veb stranici bude prikazano što je više moguće jasnih informacija.
- Radite zajedno – nije moguće imati sve na svojoj veb stranici; pokušajte sarađivati sa drugim kompanijama da biste osigurali najbolje moguće iskustvo korisnika.
- Morate imati solidan sistem e-trgovine – iako je digitalni marketing investicija, ako je vaš sistem e-trgovine predug i težak za upotrebu, verovatno vam se neće isplatiti. Putnicima želite dati mesto gde mogu rezervisati gotovo sve. Važno je da sistem prihvata što više oblika plaćanja.
- Trebate razumeti svoju publiku – digitalni putnici dolaze iz različitih starosnih doba i porekla. Kreću se u rasponu od baby boomer-a, do ere generacije Z koja jedva ima 18 godina. Svi koriste tehnologiju na drugačiji način i moraćete se prilagoditi tome.
Ako budete sledili sve ove korake, vaše internetsko poslovanje će početi sa uspehom. U današnje vreme, optimizacija za e-turizam je presudna za uspeh, jer nije popularno da će neko zapravo otići na stvarnu lokaciju kako bi bio od pomoći u putovanju.
Leave A Comment